laupäev, 7. september 2013


Привет!

27. augustil oli Moldova iseseisvuspäev. Kesklinnas oli kontsert ja linnas liikus väga palju rahvast. Igalpool müüdi "pudipadi".




Me Mishaga väga konserti ei kuulanud ning läksime loomaaeda. Loomaaed on vähemalt poole väiksem, kui Eestis, kuid väga omapärane ja ilus. Tegin pilte aga puurid olid kolmekordse võrega ning pildid tulid väga halvad.








Pildiallkirja lisamine
Peale loomaaeda läksime Misha parima sõbra töö juurde ehk Moldova ühte kallimaisse ja ilusaimasse restorani. Tutvuste ja nende külalislahkuse poolest sain tasuta jäätist-mahla-teed. 

(Jäätis) Moldovas on mu nimi Эгель.


Viimase nädala enne kooli veetsin õhtuti linnas jalutades ja tutvudes hostvenna sõpradega ning päeval käisin eraõpetaja juures. Käisin ka Moldova kaubamajas "Mall Dova", seal on kõik suhteliselt kallis, kuid McDonalds on siin palju odavam, kui Eestis - Egely läheb paksuks.

ESMENE NÄDAL KOOLIS!

2.septembril oli siis esimene koolipäev. "Aktus" oli väljas, kõik õpilased seisid ja rääkisid juttu. "Aktus" pole selline nagu on Antsla Gümnaasiumis, keegi esines räägiti väga vähe. Peale aktust mindi klassi ja hakati KORISTAMA. Kõik on ennast üleslöönud ja kõigeparemad riided selga pannud ning siis peab hakkama koristama... See ei jõua kohale. Tüdrukud tulid kohe minuga tutvuma ja rääkima aga poisid on endiselt argpüksid :D Klassikaaslastel on väga halb inglise keel (enamasti nad ei saa aru, mida ma neile räägin ja nad ei oska vastu ka rääkida). Ainult üks tüdruk klassis on nende n-ö tõlk, kes oskab väga hästi inglise keelt. Peale kooli läksin otsisin oma hostvenna linnast üles ja läksime ekskursioonile mulle tuttavasse Ülikooli. Ülikoolis olen veetnud päris palju aega :D

Minu koolipäev: Ärkan kell 6.30. Söön ja kell 7.30 sõidan koos hostisa ja hostemaga bussipeatusesse seal lasevad nad mind maha ja lähevad ise tööle. Kooli sõidan peaaegu 40 min trolliga. Troll maksab 2lei - 0,10 euro senti. Marsrutkad on väga täis ja sellepärast mulle meeldib troll rohkem. Tunnid algavad 8.30 ja igapäev on mul 7 tundi, mis lõppevad kell 15.00. Töötan kaasa ainult inglise, matemaatika ja kehalise tundides. Ülejäänud tunnid õpin vene keelt või niisama passin ja üritan õpetajast aru saada.






Chisinaus on väga palju parke. Botanica(linnaosa) park meeldis mulle kõige rohkem. Käisin seal koos Misha ja tema sõbra Sergeiga.



Oleme väga palju oma hostperega grillinud. Molodva grillvorstid on niii head, Eestis pole veel nii häid saanud. Ja need grillitud köögiviljad....superhead :) Pidin neile näitama, kuidas meie grillime sibulat.

Käisin 06.09 vaatamas ühe tantsutrupi trenni ja mulle väga meeldis. Misha rääkis mu tantsuõpetajaga ja 11.septembril hakkan seal tantsima. Mõtlesin, et proovin siin olles mingit teistsugust tantsu - Hiphopi, house ja dancehalli. Eks näis, kuidas hakkama saan.


Tähelepanekud***

*Koolis on nädalas 2 tundi inglise keelt, kus nad ainult räägivad.
*Arvasin, et saan moldovas palju makarone ja veini aga nii see ei ole.
*Tunnis töötavad kõik ilusti kaasa ja KÕIK ON NII TARGAD.
*Kehalise tunnis käivad ainult 4 tüdrukut 11 tüdrukust.
*Siin on põsemuside kultuur, minule on see suht võõras aga harjun juba :)
*Igatsen tavalist kartulit ja hakklihakastet.
*Siin on niiiii külm :(


Kalli-kalli

Egely



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar