esmaspäev, 26. august 2013

10 PÄEVA MOLDOVAS


Täna sai siis 10 päeva Moldovas veedetud ja siin sajab VIHMA. Valja ja Saša on tööl ning Miša on ka kusagil linnas, seega olen üksi kodus.

Käisime teisipäeval Andriana ja tema sõbrannaga linnas. Jalutasime, rääkisime juttu ja käisime postkontoris küsimas, kui palju maksab pakk Eesti. 5kg on 20 eur/320leid.
Tore päev oli!


Chisinau keskpunkt

Kohvikus Andriana ja tema sõbrannaga
Reedel tahtis teha minuga üks neiu intervjuud mingi ajakirja jaoks, ma arvan :) Siis jalutasime Miša ja Corinaga(yfu vabatahtlik) linnas ja käisime ühes pargis, mis oli väga suur ja seal olemise eest pidi maksma 2leid.


Ajakirjanik, Corina ja Miša

nooh, tsikid, mis värvi tahate ?



Nende kunagise kuninga Stefani kuju


Selles majas saab tantsida.

Park







Laupäeval 24.08 käisime hostperega Gustar Music Festivalil. Minu ootused olid veits suuremad, kui see üritus oli. Enne festivalile minekut käisime hostema ja hostisaga maaaluses kirikus. Hostema rääkis mulle, et kirikutes peab olema naistel rätt peas ja püksid või seelik jalas. Mina loomulikult tegin kutsikanäo ja ütlesin, et mul ei ole... Aga see on okei, sest ma olen turist :D




Sissepääs kirikusse(minu hostisa)
Loodus on siin nii ilus!


Hostema Valjaga

Igas praos oli raha


Siin elas kunagine preester


Soovirist 

Väike piknik enne festivalile minekut




Tundus kuidagi tuttav muusika ja tuttav tants
Mu hostemga kuulis, et keegi rääkis eestlastest ja läks kohe küsima, et kellest nad rääkisid. festivalil esines Eesti tantsutrupp Kohilast "Rõõmutallad". Nii kodune tunne oli nendega rääkides. Kohila on Moldovas ühe valla sõprusvald ja neid kutsuti külla esinema. Rääkisin oma muljeid ja nemad omi. Me kõik oleme arusaanud, et moldovlased ei ole just kellatundmises head, alati keegi hilineb :D Rääkisin, et tulen Võrumaalt ja käin ka tantsimas. Loomulikult on maailm nii väike, et nad teavad minu tantsuõpetajat Leili Väisat ja Pärliinet. Küsisid mu vanemate nimesid ka, et ehk teavad neidki, kuid ei teadnud.
Mait Rõõmus, kes sa oled USA-s vahetusõpilane, nägin sinu vanemaid :)
Nad andsid oma hotelli aadressi, kus nad peatuvad ja ootavad mind külla.
Kutsusid ka järgimine päev meid kontsertile, kus nad esinevad ja siis nad moosisid mu hostema ära ning ta oli nõus :) Ma olin niiii õnnelik!


Arvasin, et nii palju neid ongi..... kuid

.....Kuid tuli välja, et meid on rohkem seal festivalil



Mõned pildid kontserdist, mis oli pühendatud Moldova iseseisvumispäevale, mis on 27.08.
Tutvusin ka Moldovas oleva Eesti aukonsuliga ning mehega, kes oskas eesti keelt ja elab eestis, kuid on moldovlane.







Kallikalli.
Egely



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar