laupäev, 3. august 2013

Lühitutvustus minust

Võtsin ka siis selle, minu jaoks väga keerulise asja, ette - blogimise. Esiteks ma pole kirjutamises hea ja teiseks minu õigekiri pole kiita. Kirjutan oma vahetusaastast Moldovas... blogi jääb endale heaks mälestuseks ja siis ei pea ma kõigile eraldi kirjutama, mida ma teen, kuidas mul läheb, kas mulle meeldib jne :)

Niisiis, Olen Egely Pruuli ja lähen vahetusõpilaseks Moldovasse. Paljud küsivad MIKS Moldova...kas seal üldse internet on? poed? autod? Vastan peamiselt, et lähen Moldovasse just vene keele pärast, sest arvan, et vene keelt on väga palju tulevikus vaja. Loomulikult lähen ka sealse kultuuriga tutvuma ja seal pidid olema toredad inimesed ka :) Moldovas on tegelikult riigikeelena moldova keel aga Chisinaus(pealinnas) on olemas vene koolid ja vene keelt kõnelevad inimesed.
Olen tantsinud 10 aastat ja ei kavatse aastat ilma tantsimiseta vahele ka jätta. Kindlasti otsin võimaluse ennast arendada! Tants on mulle väga tähtis. Ilmselt ei saa selle maa rahvatantsu tantsida, sest see pidi olema põlvedele väga koormav ja minu põlved pole just väga heas korras :/
Eks ma siis kirjutan siia, kuidas mul läheb ja mida ma teinud olen. Kindlasti annan teada, kas seal on internet ja poed :D


Tsauki!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar