pühapäev, 9. märts 2014

Ball/мастленицы/palju muud huvitavat

Hehei!


Avastasin ehmatusega, et ma pole juba üle kuu aja bloginud. Tuleb see viga ruttu-ruttu ära parandada! Veebruari lõpp ja märtsi algus on olnud väga tantsuline aeg. Igapäev miinimum 2 tundi trenni, välja arvatud pühapäevad. Kuna mul on praegu vaheaeg siis on pisut rohkem aega ja kasutan seda ära, et blogida ;)


VEEBRUAR:


Terve veebruari kuu oli meil laupäeviti märtsikuiseks balliks proovid. Õppisime seal Bologneset, valssi, tangot ja polkat. Proovides kulusid alati mõned närvirakud, sest rahvast oli palju ning õpetajaks oli ainult üks 12. klassi neiu ning seetõttu olid alatihti arusaamatused. Aga tehtud need said ja lõpptulemusest räägin all pool!

9. veebruaril käisime hostemaga ja hosttädiga operetti vaatamas. Kui saali jõudsime, siis küsisin hostema käest, et kas see on ikka vene keelne. Hostema vastas, et loomulikult ega ma sind rumeeniakeelset operetti vaatama ei vii...AGA kui etendus algas oli üllatus misssugune! Rumeenia keeles...operett... Niisis hakkas mulle hostema kõike tõlkima, mis muutus juba vahepeal päris tüütuks nii talle kui ka mulle. Operetil oli 3 vaatlust, 2 vaatlust vaatasin ilusti viisakalt ära ja siis pidin ära minema, kuna meil oli Nadjaga kokkulepitud, et tulen temaga varajasele sõbrapäevateemalisele istumisele. Seal oli väääga tore! Mängiti mänge, väikesed võistlused ja minikontsert. Pärast hakkasid nad mind koju viima ja siis poolel teel otsustasime, et läheme hoopis Andy´s Pizzasse istuma :)





15. veebruaril käisime Nadjaga ühel istumisel, kus üks meie sõbranna esines oma bändiga :) Jällegi tore! Nii vinged inimesed!




16. veebruaril oli sõbrapäevateemaline istumine selles suures huvikeskuses, kus ma tantsimas käin. Igast tantsugrupist pidi üks poiss ja tüdruk tegema mingi etteaste, meie grupi etteaste võitis seksikuse tiitli :D. Väga huvitav oli! 



Meie grupi esindajad







Tegime Andrianaga mulle nimekirja, mida ma pean ära tegema, kuni ma veel Moldovas olen. Tuleb päris crazy kevad :D 

28. veeburaril oli Мастленицы. See on selline talve ärasaatmise ja kevade vastuvõtu püha. Traditsiooniks on sellel päeval süüa pannkooke. On ka peresid, kes küpsetavad terve nädal aega pannkooke. Koolis oli meil lühendatud tunnid ning peale tunde oli plaanitud pidulaud. Kõik pidid midagi kaasa võtma. Mina küpsetasin oma "firmakoogi", kõigile maitses. Pannkooke oli igasuguseid! Katsime laua ja sõime. Laual oli niii palju sööki ja loomulikult ei jõudund me kõike ära süüa. Andriana helistas ja ütles, et nad on Elipiles(restoran/baar) ja et ma tooks neile midagi süüa :D Pakkisin siis neile natukene karbikesse ja läksin lapsukesi toitma :D Tore päev oli! 


Mu Kristina :)




need näod

klassivend Maksim

Pidulaud - terve klass koos - ainuke blondiin 

TÜÜPILISED TRENNID : 



TÜÜPILISED TUNNID:



MÄRTS: 


2. märts oli väga äge päev! Esiteks peetakse seda päeva Moldovas vabandamisepäevaks. Põhilause: Anna andeks, kui ma olen midagi teinud ja unustanud vabandada. Minujaoks oli see päris naljakas :D 
Sellel päeval tahtsime minna Мастленицы messile. Aga kui messikeskusesse jõudsime oli seal hoopis ILU MESS !!! Olin nagu paradiisis. Alguses küll hostema ütles, et talle väga ei meeldi need ilu messid jne. Aga palusin natukeseks jääda. Aga kui ta nägi, millised soodukad igalpool on, siis olin mina pärast see, kes teda ootas ja küsis, kuna ma ära läheme :D Ostsin ka endale natukene asju. Pärast läksime hosttädi poole, kes küpstas meile pannkooke :)

meie saak

Käekott, jumestuskreemipintsel, puudripintsel, kätekreem, kaks huulepulka, küünelakk
lõuna
6. märtsil oli kauaoodatud ball! Iga klass pidi ballil midagi esitama. Mina ja mu klassivend esinesime tantsuga. Õpetasin talle selgeks eelmisel aastal minu tantsuõpetaja Leili Väisa tantsu "Pihlapuu". Muidugi lihtsustatud variandis, sest aega väga ei olnud. Esinemine läks korda ja olen saanud väga positiivset tagasisidet!
Peale neljandat tundi läksin Andriana poole sättima. Kell 4 algas juba ball ning kella kuueks oli juba kõik. Ootasin rohkemat! Aga julgen öelda, et mõned aastad tagasi Antsla Gümnaasiumi jõuluball oli kordi meeldivam !
Vähemalt oli seltskond super ja nüüd teavad kõik 10. - 12. klassi õpilased, et ma olen vahetusõpilane :D 

õpetasin "Pihlapuud"

Õpetasin "Pihlapuud" 2


lokitame



<3


ei, me ei suuda normaalsed olla 



Klassivend

<3


Mu parimad klassiõed <3






8. märts NAISTEPÄEV! Loomulikult on siin see palju suurem tähtpäev kui Eestis. Klassivennad kinkisid igale klassitüdrukule roosa tubli ja Milka shokolaadi :)
Hommikul üllatas mind hostisa oma armsa kingitusega ning sain sõnumi oma pere meestelt :)
Midagi erilist sellel päeval ei teinud. Mul oli trenn nagu alati... 3 tundi. Ja peale seda läksime sõpradega Elipilesse(restoran/baar) koju jõudsin kella 22.30 ajal! Tore ja tegus päev.


Enne trenni väike üllatus keskmiselt grupilt :)



LIHTSALT PILDID: 



parimad :)




Kooli koristajate varustus

koolivetsud( pildil tunduvad täitsa normaalsed)

politsei 

Mu kõige paremad tsikid :) 

tsikkide NATUKENE hilinenud jõulukingitus





KAUNIST JA PÄIKSELIST KEVADET !!


Varsti näeme !
Tsauki
Kallid-paid 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar