esmaspäev, 4. november 2013

MINU ESIMESE VEERANDI HINDED!!!

Olen endaga rahul :)

3 kommentaari:

  1. tohib, ma võtan sult eestis vene keele tunde? :D ma uhkustan kõigile, et ma olen kuus aastat õppinud seda ja küsivad siis, et ma midagi ütleks ja mul tuleb ainult norra keel pähe. :D ja ülikõva!! ma küsin kogu aeg hindeid, aga nad ei taha miskipärast anda haha.

    VastaKustuta
  2. Tohib tohib :D Ma ütlesin ka alguses, et olen natukene õppinud vene keelt aga ikkagi hakkasin otsast õppima, sest mitte midagi ei osanud öelda ega aru saada...

    VastaKustuta
  3. Apply For Online Loan !!


    We offer loans with 3%,we offer Debt consolidation loans, business loan, Private loan,car loans, hotel loans, student loan, personal loan Home Refinancing Loans,For more details Email: ( trustenquiry05@gmail.com )

    VastaKustuta