pühapäev, 20. oktoober 2013

Exchange isn´t a year in your life, it´s a life in a year

Heyhey :)


13.10 Käisin Cricovas, see on 10 000 inimesega linn Moldovas. Klassiõde kutsus sinna, tal oli seal kirikus väike kontsert. Cricova asub väga ilusa koha peal, olin väga lummatud sellest loodusest, mis seal oli :)
Cricovas asub ka maailma suurim veinikelder. Kõige kallim vein maksab seal 150 00000eur(kui ma ei eksi, pole päris kindel, kas sain klassiõe isa jutust õigesti aru). Pidime koos YFU-ga sinna minema kunagi.
Mõned pildid Cricovast:




Mina - hostema(Valja) - hosttädi(Tamara)



14.10 День города
Sel päeval oli kõikidel koolist ja töölt vabapäev. Hommikul hostvanemad läksid varakult juba linna ära aga kuna ma tahtsin magada siis läksin neile pärast järgi. Jalutasime linnas ja sõime ühte head asja, mida siin väga tihti süüakse aga ma mitte kunagi ei mäleta, kuidas seda nimetatakse. Proovisin hõõgveini ka :) Pärast jalutasin veel hosttädi Tamaraga linnas ja ostsin endale 2 salli(1 ostsin ise, teise tegi Tamara kingituseks). 
Peale seda läksime peretuttavate poole teed ja kooki sööma. Peretuttavaks osutus endine Moldova minister. Neil oli väga ilus kodu ja kodu aknast avanes suurepärane vaade! 
Linnas oli väga palju rahvast. Meenutas natukene Hauka laata aga enda kodulinna laat on ikka südamelähedasem :D
Õhtul sõitsin siis marsrutkaga linna, et Andrianaga kokkusaada. Kuna sellel päeval olid marsrutkade marsruudid sassis, siis pidin küsima, kus kohas ta peatub kõige lähemal kesklinnale. Peale seda jätkus vestlus Eestist. Teda huvitas, mis valuuta Eestis on, kas meil on metrood, kas meil on samuti marsrutkad jne.
Sain siis Andrianaga keskklinnas kokku, jalutasime seal natukene, saime korraks Mileaga kokku. Siis liikusime Ryshkanovka(teine linnarajoon) McDonaldsisse. Seal olime Ricu(i always say Colac), Milea, Bobi ja Gabrielaga.

Õhupalle müüakse nii :D



Nagu Eesti EMT

Igalpool ripuvad Euroopa liidu lipud aga ma ei ei saa aru, miks Moldova pole ju Euroopa liidus :D

Vaade peretuttavate koduaknast

Mu hostisale meeldib väga pildistada!




17.10 Sai mul siin oldud juba 2 kuud <3 Siiani on kõik väga hästi läinud! Olen ülimalt rahul, et tulin just Moldovasse :)

18.10 Tegime Andriana pool sushit. Mõnus õhtu oli koos Andriana ja Nasteaga :)





19.10 Käisime Andriana ja tema klassiõega Henna tattoo koolitusel. Olime seal ainult kolmekesi. Väga mõnus õhkkond ja ülitore koolitaja :) Hiljem sain teada, et ta on 17. aastane, mis oli minu jaoks väga üllatav :D
Alguses, kui sain teada, et pean ise endale käe peale joonistama oli suht hirmutav, kuna ma ju olen väga halb joonistaja. Aga natukene harjutasime kätt paberil ja hiljem siis juba oma käe peal. Väga lahe, mulle meeldib!
Piltidel on see väga tume aga hiljem koorub see tume värv maha ja on ilus pruun.



Ise tehtud hästi tehtud :)


Pärast koolitust käisime Vlaicuga linna "väravaid" vaatasmas. Need on kaks kortermaja, mida kutsutakse Chisinau linna väravateks. Linnast natukene väljaspool oli üks vana hoone/ehitis, kus nägi tervet linna. Väga ilus vaade! Kuna seal oli suur tuul, siis me ei olnud seal kaua.
Hiljem olime natukene aega Ryshkanovka McDonaldsis ja siis läksime Mall-Dova´sse(kaubamaja) Tucano Coffee´sse istuma. Tegime ka pildikabiinis pilti :)



(nägu pole oluline)Taustal on kaks kortermaja, mis näevad välja nagu väravad.

Mina-Andriana-Milea

Kui nad mu kaamera kätte saavad :D


Milea-mina-Vlaicu-Bob-Teo-Gabriela-Andriana






* Minu "koolivaheaeg" algab 31.10 ja lõpeb juba 04.11. 4 päeva-jei :D



Teie Egely :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar